ເວລາມີບັນຫາໄຟຟ້າແລ້ວໂທແຈ້ງ ແຕ່ຜ່ານໄປ 2-3 ຊົ່ວໂມງກໍຍັງບໍ່ມາສ້ອມແປງນັ້ນ ກໍລະນີຊັກຊ້າແມ່ນອາດເປັນຍ້ອນສະຖານທີ່ທີ່ປະສົບບັນຫາຢູ່ໄກ ຫຼື ເວລາໂມງລົດຕິດ, ການສັນຈອນ ປະຕິບັດໜ້າທີ່ໃນຕອນກາງເວັນຈະພົບກັບບັນຫາການຈາລະຈອນທີ່ແອອັດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ ຫຼື ໃນກໍລະນີ ເກີດບັນຫາຫຼາຍຈຸດກໍຈຳເປັນຕ້ອງຂໍຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອຈາກພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງອື່ນໆໄປແທນ ອາດເປັນໄດ້ບາງກໍລະນີ, ສາເຫດຕ່າງໆດັ່ງທີ່ກ່າວມານີ້ກໍເປັນສາເຫດຫຼັກທີ່ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມຊັກຊ້າໃນການບໍລິການ. ໄລຍະເວລາທີ່ໃຊ້ໃນການສ້ອມແປງ ຫຼື ແກ້ໄຂໄຟດັບແຕ່ລະຄັ້ງແຕກຕ່າງກັນຍ້ອນມີຫຼາຍສາເຫດ ເປັນຕົ້ນ: ເກີດຈາກໄພທຳມະຊາດ ທີ່ເຮັດໃຫ້ຕົ້ນໄມ້ໄປຕິດກັບແລວສາຍ ຫຼື ຫັກທັບສາຍໄຟ, ສາຍໄຟຂາດ, ກະລິບລົ້ມ ເຊິ່ງຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ມອດໄຟບາງ Feeder ຊົ່ວຄາວ ຫຼື ໂອນໄຟມາໃຊ້ແທນ ແມ່ນໃຊ້ເວລາ 1-2ຊົ່ວໂມງ, ຊົ່ວໂມງລົດຕິດ, ເກີດເຫດໄຟຟ້າຕິດຂັດພ້ອມກັນຫຼາຍຈຸດ ຫຼື ບຳລຸງຮັກສາຕາຂ່າຍ, ອຸປະກອນປ່ຽນຖ່າຍບໍ່ສາມາດຕອບສະໜອງໄດ້ຕາມເວລາ, ຫຼືກໍລະນີຟິວໄໝ້ ກໍຕ້ອງໄດ້ດັບໄຟ ແລະ ໃຊ້ເວລາປ່ຽນຖ່າຍອຸປະກອນ 1-2ຊົ່ວໂມງເຊັ່ນດຽວກັນ ຫຼື ກໍລະນີກົງເຕີໄໝ້ ກໍຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ມອດແລ້ວຕັດຕໍ່ໄຟກ່ອນ ອາດຈະໃຊ້ເວລາ 1ຊົ່ວໂມງເປັນຢ່າງຕ່ຳ.
ເວລາມີບັນຫາໄຟຟ້າແລ້ວໂທແຈ້ງ ແຕ່ຜ່ານໄປ 2-3 ຊົ່ວໂມງກໍຍັງບໍ່ມາສ້ອມແປງນັ້ນ ກໍລະນີຊັກຊ້າແມ່ນອາດເປັນຍ້ອນສະຖານທີ່ທີ່ປະສົບບັນຫາຢູ່ໄກ ຫຼື ເວລາໂມງລົດຕິດ, ການສັນຈອນ ປະຕິບັດໜ້າທີ່ໃນຕອນກາງເວັນຈະພົບກັບບັນຫາການຈາລະຈອນທີ່ແອອັດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ ຫຼື ໃນກໍລະນີ ເກີດບັນຫາຫຼາຍຈຸດກໍຈຳເປັນຕ້ອງຂໍຄວາມຊ່ວຍເຫຼືອຈາກພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງອື່ນໆໄປແທນ ອາດເປັນໄດ້ບາງກໍລະນີ, ສາເຫດຕ່າງໆດັ່ງທີ່ກ່າວມານີ້ກໍເປັນສາເຫດຫຼັກທີ່ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມຊັກຊ້າໃນການບໍລິການ. ໄລຍະເວລາທີ່ໃຊ້ໃນການສ້ອມແປງ ຫຼື ແກ້ໄຂໄຟດັບແຕ່ລະຄັ້ງແຕກຕ່າງກັນຍ້ອນມີຫຼາຍສາເຫດ ເປັນຕົ້ນ: ເກີດຈາກໄພທຳມະຊາດ ທີ່ເຮັດໃຫ້ຕົ້ນໄມ້ໄປຕິດກັບແລວສາຍ ຫຼື ຫັກທັບສາຍໄຟ, ສາຍໄຟຂາດ, ກະລິບລົ້ມ ເຊິ່ງຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ມອດໄຟບາງ Feeder ຊົ່ວຄາວ ຫຼື ໂອນໄຟມາໃຊ້ແທນ ແມ່ນໃຊ້ເວລາ 1-2ຊົ່ວໂມງ, ຊົ່ວໂມງລົດຕິດ, ເກີດເຫດໄຟຟ້າຕິດຂັດພ້ອມກັນຫຼາຍຈຸດ ຫຼື ບຳລຸງຮັກສາຕາຂ່າຍ, ອຸປະກອນປ່ຽນຖ່າຍບໍ່ສາມາດຕອບສະໜອງໄດ້ຕາມເວລາ, ຫຼືກໍລະນີຟິວໄໝ້ ກໍຕ້ອງໄດ້ດັບໄຟ ແລະ ໃຊ້ເວລາປ່ຽນຖ່າຍອຸປະກອນ 1-2ຊົ່ວໂມງເຊັ່ນດຽວກັນ ຫຼື ກໍລະນີກົງເຕີໄໝ້ ກໍຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ມອດແລ້ວຕັດຕໍ່ໄຟກ່ອນ ອາດຈະໃຊ້ເວລາ 1ຊົ່ວໂມງເປັນຢ່າງຕ່ຳ.